HOTĂRÂRE A CONSILIULUI LOCAL NR. 6
DIN DATA DE 30.01.2025
privind aprobarea actului adițional nr. 10 la contractul de delegare de gestiune a serviciului de salubritate nr. 29/6604/18.04.2017 privind modificarea tarifelor de prestație
Consiliul Local Predeal, întrunit în şedinţă ordinară la data de 30.01.2025,
Analizând proiectul de hotărâre înregistrat sub nr. 19569/11.12.2024, referatul de aprobare al Primarului Orașului Predeal, înregistrat sub nr. 19570/11.12.2024, în calitate de inițiator, raportul de specialitate întocmit de SAPDITUPIP din cadrul UAT Predeal, înregistrat sub nr. 19571/11.12.2024,
Văzând avizul favorabil al comisiilor I și IV din cadrul Consiliului Local Predeal,
Adresa privind solicitarea de modificare a tarifelor emisă de către SC Compania Romprest Service SA cu nr. 4536/05.12.2024, înregistrată în evidențele instituției sub nr. 19326/06.12..2024,
În conformitate cu prevederile aplicabile din Legea 51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea 101/2006 privind serviciile de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor, cu completările și modificările ulterioare, OUG nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, OUG nr.196/2005 privind Fondul de Mediu, Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr. 640/2022 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, HCL 83/2017 privind aprobarea contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubritate în Orașul Predeal către SC Compania Romprest Service SA,
Prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările ulterioare, anunț public nr. 19575/11.12.2024, afișat pe pagina de internet a instituției și proces-verbal de afișare la avizier înregistrat sub același număr, minuta dezbaterii publice cu nr. 20457/30.12.2024,
Ţinând seama de prevederile art. 80-84 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată,
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2), lit. d), alin. (7) lit. n), art. 139 alin. (1), art. 196, alin.(1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
Adoptă prezenta,
H O T Ă R Â R E :
Art. 1 Se aproba încheierea actului adițional nr. 10 la contractul de delegare a gestiunii a serviciului de salubritate al Orașului Predeal, care cuprinde modificarea tarifelor de prestație începând cu data de 01.02.2025, conform anexei, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 Se împuternicește primarul Orașului Predeal să semneze actul adițional nr. 10 la contractual de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare.
Art. 3 Primarul Oraşului Predeal, prin aparatul propriu de specialitate, va asigura ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.
Art. 4 Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului Orașului Predeal, în termenul prevăzut de lege, primarului Orașului Predeal, Instituției Prefectului Județului Brașov, SAPDITUPIP din cadrul UAT Predeal și se publică pe site-ul entității.
Art. 5 Prezenta hotărâre poate fi atacată de către cei interesați la instanța de contencios administrativ, în condițiile Legii nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,
Cherciu Oana Elena
AVIZAT SECRETAR,
Pîntea Ovidiu Gabriel
Tehnoredactat: OGP/4ex.
DIFUZARE:
1 ex. Institutia Prefectului
1 ex. Primar
1 ex. Secretar
1 ex. SAPDITUPIP
Modalitatea de vot – 10 pentru, 10 prezenți (9 fizic, 1 on-line) din 13 consilieri locali în funcție