Anunțuri publice

Informații utile în contextul pandemiei generate de COVID-19

În această perioadă, dificilă pentru noi toți, siguranța ta și a celor dragi ție este cea mai importantă și de aceea vrem să aducem mai aproape de voi regulile de bază recomandate de autorități, de la care este indicat să nu ne abatem în această perioadă:

 – Măsuri recomandate de Ministerul Sănătății în vederea reducerii impactului pandemiei COVID-19

 – 15 recomandări privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus


Anunțuri publice

TitluDetaliiDataDocument
ANUNȚ privind DEZBATEREA PUBLICĂ A PROIECTULUI DE PLAN JUDEȚEAN DE GESTIONARE A DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL BRAȘOV (2020 - 2025) Șl A RAPORTULUI DE MEDIU

Consiliul Județean Brașov în calitate de titular, reînștiințează publicul interesat asupra organizării dezbaterii publice pentru proiectul
"PLANUL JUDEȚEAN DE GESTIONARE A DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL BRAȘOV (2020 - 2025)" și
a RAPORTULUI DE MEDIU în județul Brașov cu participarea autoritățiilor interesate de plan, inclusiv a custozilor/administratorilor ariilor naturale protejate.
Dezbaterea publică se va desfășura, on-line pe platforma Zoom având învedere contextul pandemic actual, în data de 03.06.2021 ora 16.
Linkul de accesare al ședinței:
Topic: Dezbatere publica Planul Județean de Gestionare a Deșeurilor
https://us02web.zoom.us/j/88666292356?pwd=N3VpSUZlSmNOaDBBQWNNbmlCMEFmdz09
Meeting ID: 886 6629 2356
Passcode: 935374
2021/05/28

CURSURI DE CALIFICARE ȘI INSTRUIRE

DIRECŢIA PENTRU AGRICULTURÃ JUDEŢEANÃ BRAŞOV ORGANIZEAZÃ CURSURI DE CALIFICARE (360 ore) PENTRU OCUPAŢHLE LUCRÃTOR ÎN CREŞTEREA ANIMALELOR, LUCRATOR ÎN CULTURA PLANTELOR, POMICULTOR, PISCICULTOR SI CURSURI DE INSTRUIRE (40 ore) pentru fermierii care au accesat FONDURI EUROPENE(Măsura 10, Măsura 11, SubMăsurile 6.3 şi 6.1)2021/05/11

Recensământul General Agricol

Recensământul General Agricol, 10 mai - 31 iulie 2021, este o acţiune de mare anvergură care va asigura informaţiile complexe şi datele statistice pentru realizarea unui tablou exhaustiv al caracteristicilor structurale ale exploataţiilor agricole necesare fundamentării programelor şi politicilor agri- cole și de dezvoltare rurală.2021/05/11

Anunt privind criteriile de acordare și a actele justificative necesare pentru întocmirea listei de priorități pe anul 2021, în vederea acordării locuințelor sociale.

Vă aducem la cunoștință faptul că, prin HCL nr. 38/19.03.2021 au fost aprobate regulamentul, criteriile de acordare și a actele justificative necesare pentru întocmirea listei de priorități pe anul 2021, în vederea acordării locuințelor sociale.
Actele justificative se vor depune la Registratura Primăriei Predeal, în termen de 30 de zile calendaristice de la data afișării prezentului anunț, respectiv de la data de 10.05.2021 până la data de
08.06.2021 inclusiv.
2021/05/10

ANUNŢ DEZBATERE PUBLICĂ PROIECT BUGET ORAȘUL PREDEAL PENTRU ANUL 2021

În conformitate cu dispoziţiile art. 8 si art. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, actualizată, Primarul Oraşului Predeal organizează o dezbatere publică pe marginea Proiectului privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli a Oraşului Predeal pentru anul 2021.
Dezbaterea publică va avea loc în data de 21.04.2021, orele 14,00 la sediul Primăriei Predeal
2021/04/06

ANUNŢ PRIVIND DEFINITIVAREA PROIECTULUI BUGETULUI ORASUL PREDEAL PENTRU ANUL 2021
În conformitate cu dispoziţiile art. 8 si art. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, actualizată, Primarul Orașului Predeal, Sorin-Ioan Ciobanu, anunta definitivarea proiectului bugetului local și afișarea acestuia la sediul Primariei Oraşului Predeal și pe pagina de internet a entitații publice www.primaria-predeal.ro.2021/04/06

Centrul de Vaccinare PredealCentrul de Vaccinare Predeal
Bdl. Mihail Saulescu Nr. 127, incinta Primariei Predeal
Program zilnic: 08:00 - 20:00
Vaccinarea se face cu serul Pfizer
Modalitati de programare: Apel unic 021/414.44.25. sau
Platforma ro vaccinare: programare.vaccinare-covid.gov.ro
2021/03/25
Concurs în vederea ocupării funcției de
Arhitect - Șef Serviciu Urbanism
Primăria Orașului Predeal organizează concurs (proba scrisă și interviu) la sediul din
B-dul Mihail Săulescu nr. 127, în vederea ocupării funcției publice de conducere vacantă de
Arhitect - Șef Serviciu Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Autorizări Construcții, Disciplina în Construcții, Cadastru ( ID 298529), cis. I, gr.II
2021/03/05
ANUNȚ RECRUTARE PERSONALPrimăria Orașului Predeal anunță demararea procedurii de selecție, in afara organigramei Primăriei Predeal, a personalului medico-sanitar (medici, asistenți medicali) și registratori pentru Centrul de Vaccinare Predeal.2021/02/16
ANUNȚ DE INFORMARE PUBLICA PRIVIND ETAPA: INTENȚIE DE ELABORAE A UNUI PLAN URBANISTIC ZONALInformarea si consultarea publicului in etapa privind intenția de elaborare PLAN URBANISTIC ZONAL “ CONSTRUIRE ANSAMBLU REZIDENȚIAL CU DOTĂRI AFERENTE , SPATII COMERCIALE “2021/02/09
Intentie elaborare Plan Urbanistic Zonal oraș Predeal, localitatea Timișul de Jos , nr.26Dezabtere publica privind etapa de pregătire a elaborării PUZ-ului initiat de SC BOGDAN INVEST SRL, UNGUREANU MIHAIL - “ CONSTRUIRE ANSAMBLU REZIDENȚIAL CU DOTĂRI AFERENTE , SPATII COMERCIALE ”2021/01/27
Intentie elaborare P.U.Z. Timisul de JosANUNȚ DE INFORMARE PUBLICĂ PRIVIND ETAPA: INTENŢIA DE ELABORARE A UNUI PLAN URBANISTIC ZONAL "CONSTRUIRE ANSAMBLU REZIDENŢIAL CU DOTĂRI AFERENTE, SPAŢII COMERCIALE"2021/01/04
Anunț dezbatere publică proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2021 ale Orașului Predeal.în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, persoanele interesate pot trimite în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind acest proiect de act normativ, la registratura Primăriei Orașului Predeal sau pe adresa de e-mail taxe-impozite@primaria-predeal.ro. Aceste propuneri pot fi transmise în perioada 08.12.2020-17.12.2020.2020/12/07